Hayal meyal bir cafe burası... Taş duvarları, küçük ahşap pencereleri, kahverengi ahşap masa ve sandalyeleriyle... Pencere önünde; kırmızı, pembe ve beyaz sardunya çiçekleri ile fesleğen saksıları... Ardında orman manzarası, çam kokulu yemyeşil bir orman... Farklı lezzetler ve hayata dair herşey var mönüde... Çam ağaçlarının kokusu, içeride nefis yemek kokularıyla karışıp sohbetimize eşlik edecek Cafe Sardunya'da... Hoşgeldiniz :)

17 Eylül 2007

SEVERİM OYUNU...

Sevgili Aybike beni bloglar arasında en son oyun olan ''Severim Oyunu'' na davet etmiş... Oyun blog sahibinin sevdiği 3 şeyi yazmasından ibaret.... Arkadaşım Aybike'ye nazik daveti için teşekkür ediyorum :) Sevdiğim şeyleri 3 'e indirgemek çok zor aslında. İlk anda öyyle çok şeyy geldi ki aklıma... Oyunun kuralını bozmamak lazım tabiii ;

Severim yağmuru... Pıtır pıtır cama vuran sesini... Yağmurun ardından yıkanan ağaçların ,çimenlerin rengini ,toprağın kokusunu severim....



Severim özenle hazırlanmış kahvaltı sofrasını... Ve bu sofrada sevdiklerimle sohbet ederek uzun uzun kahvaltı keyfi yapmayı...



Severim kedileri ,köpekleri... Onlara dokunduğumda bütün elektriğimin kaybolup gitmesini... Hele bir de yavru olurlarsa ,sadece sevmem ,yerim hatta severken :)









.
Hayatta sevilecek öyle çok şey var ki... Yaşamayı seviyorum ve tüm bu güzellikleri yarattığı için Tanrı'ya şükrediyorum...
Ben de katılmak isterlerse sevgili Gülenay'ı ,Safran'ı ve Mahzun Prenses'i oyuna davet ediyorum :)

1 yorum:

Aybike Ceylan dedi ki...

Nilay'cigim,
Kabul edip cevapla,an cok sevindim ve zevkle okudum.
Bu arada asagidaki salatana da bayildim, ellerine saglik. Sevgiler