Hayal meyal bir cafe burası... Taş duvarları, küçük ahşap pencereleri, kahverengi ahşap masa ve sandalyeleriyle... Pencere önünde; kırmızı, pembe ve beyaz sardunya çiçekleri ile fesleğen saksıları... Ardında orman manzarası, çam kokulu yemyeşil bir orman... Farklı lezzetler ve hayata dair herşey var mönüde... Çam ağaçlarının kokusu, içeride nefis yemek kokularıyla karışıp sohbetimize eşlik edecek Cafe Sardunya'da... Hoşgeldiniz :)

04 Ocak 2008

Blogun hayatımızdaki yeri...

Sevgili arkadaşım Aybike beni bu oyuna davet etmiş... Aybike'ye teşekkürlerimi iletmek istiyorum :) Oyunun soruları ve yanıtlarım ;



1.Blog yazmaya ilk defa ne zaman başladım?
Blog yazmaya 2006 Eylül ayında başladım. Mutfağa olan ilgim nedeniyle internette tarifler arasında dolaşırken ,rastladığım yemek bloglarındaki fikir alışverişleri ,kurulan arkadaşlıklar ve yaptıklarımı paylaşma fikri bana çok keyifli geldi vee başladım...

2.Blog yazılarımın konusu belli bir çizgide olması için çaba gösteriyor muyum? Yoksa içimden geldiği gibi mi yazıyorum?
Bloğum bir yemek bloğu olduğundan yazılarım genelde mutfak deneyimlerim ve tariflerimden oluşuyor. Şahsen bir aşçı olarak ziyaret ettiğim yemek bloğu sayfalarında sadece tarif ve mutfak deneyimleriyle ilgili kısımları okuduğumdan ben de kısa ve öz bir şekilde yazıyorum...

3. Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor muyum?
Çalıştığım için bazen uykumdan feragat etmek durumunda kalabiliyorum. Bazen de yemeğimi fotoğraflayabilmek adına sofraya herkesle bir oturmaktan ve sıcak yemek yiyebilmekten feragat edebiliyorum.Ama bunu çok keyif alarak yapıyorum...

4. Blog yazmak benim için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?
Mutfakta vakit geçirmek benim için bir rehabilitasyon diyebilirim. İş stresimi bu şekilde keyifle atabiliyorum. Bu doğrultuda sürekli farklı deneyimlerde bulunduğum için ,bloğuma malzeme konusunda bir sıkıntı çekmiyorum . Ancak yoğun çalıştığım için bazen yazmaya zaman bulamadığım oluyor ne yazık ki... Tarifler biriktikçe birikiyor... Az yiyip bir sekreter mi tutmalıyım bu hususta bazen diyorum :) Yemek pişirmek ve bloğum benim hobim... Ve hobime vakit ayırmak benim için ;tuhaf ama tatlı ve gönüllü bir zorunluluk...

5. Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceğim?
Bunu tam olarak bilemiyorum işte... Sağlığım ve imkanlarım elverdiğince demeliyim sanırım. Keyif aldığım sürece yazmaya devam etmek istiyorum. Bloğumdan edindiğim arkadaşlarım ve onlardan gelen yazılar tatlı bir alışkanlık yapıyor insanda...

Kabul ederlerse ben deeee ; kabul ederler ve de yazmaya vakit bulabilirlerse arkadaşlarım sevgili Bocuruk ve Rabia'yı oyuna davet ediyorum...


3 yorum:

Bocuruk dedi ki...

Nilay'cığım,
Çok teşekkür ederim. En kısa zamanda soruları cevaplayacağım. Senin cevapların da benimle çok uyuşuyor:)
Sevgilerimle...

Leziz Tarifler dedi ki...

Yeni yılını kutlamak için uğradım, yeni yıl sana ve ailene mutluluklar getirsin canım. Her şey gönlünce olsun. Sevgiler..

Aybike Ceylan dedi ki...

Canim cok tesekkur ederim, vakit bulup cevapladigin icin, guzel bir hafta sonu diliyorum sana ve guzel Izmir'ime:)