Hayal meyal bir cafe burası... Taş duvarları, küçük ahşap pencereleri, kahverengi ahşap masa ve sandalyeleriyle... Pencere önünde; kırmızı, pembe ve beyaz sardunya çiçekleri ile fesleğen saksıları... Ardında orman manzarası, çam kokulu yemyeşil bir orman... Farklı lezzetler ve hayata dair herşey var mönüde... Çam ağaçlarının kokusu, içeride nefis yemek kokularıyla karışıp sohbetimize eşlik edecek Cafe Sardunya'da... Hoşgeldiniz :)

21 Aralık 2007

20 - 23 Aralık KURBAN BAYRAMI

.




Sağlıklı ,mutlu ,bereketli

barış içinde nice bayramlara...

.

.

1 yorum:

ikizlerinannesi dedi ki...

SEVGILI ARKADASLARIM;
18.12.2007- 30.12.2007 tarihleri arasinda
PORSELEN DEMLIK CAY SAATLERI ETKINLIGI 8
http://www.keskinlininmutfagi.blogcu.com// BEN DE
ARKADASLARIM ARAYA MÜBAREK KURBAN BAYRAM'ININ
GIRMEZI DOLAYISIYLE ETKINLIGIMIZ IKI HAFTA olarak düzenlenmistir
O YÜZDEN RAHAT OLUN
SAKIN COK YOGUNUZ BAYRAM VAR KATILAMAYIZ GIBI
DÜSÜNCELERE KAPILMAYIN ETKINLIGIMIZ
30.12.2007 gece saat 24.00de sona erecektir

SIZ SEVGILI ARKADASLARIMI,
KATILMAK ISTEYEN HERKESI ETKINLIGIMIZE
KATILMAYA DAVET EDIYORUM!!!
HEP BIRLIKTE COK GÜZEL TARIFLER KAZANDIRMIS
OLACAGIZ ETKINLIGIMIZE INSALLAH.
TARIFLERINIZI HAZIRLAYARAK,TARIFINIZE
"PORSELEN DEMLIK CAY SAATLARI ETKINLIGI 8"
BASLIGINI YAZARAK SAYFANIZDA BENIM LINKIMI EKLEYEREK
TARIFINIZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA DUYURU BIRAKIRSANIZ,BEN
SIZE GERI DÖNÜP TARIFINIZI KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAGIM

ARKADASLARIM ELIMDEN GELDIGINCE TÜM DOSTLARA DAVETIYE
ULASTIRACAGIM YALNIZ HERKESIN BLOGUNU TANIMADIGIM ICIN SIZLERDE
TANIDIGINIZ HERKESE SÖYLERSENIZ MEMNUN OLURUM TÜM BLOGCU;BLOGSPOT,
COM,NET ...... ve daha bilmedigim herkes davetlimdir


SIMDIDEN KATILIMCI ARKADASLARIMA COK TESEKÜRLER EDIYORUM:)))
DESTEKLERINIZI BEKLIYORUM!!! SELAMLARIMLA...